niedziela, 12 czerwca 2016

Świat z innej strony... Czyli zasadniczo według tej drugiej

Witam :*

Jestem współtwórcą bloga (wciąż nie wierzę, że się w to wpakowałam, haha), na imię mi Hanna, latek mam odrobinę więcej niż Karo (mała podpowiedź: wciąż naście ^^). Nie wiem kompletnie nic o prowadzeniu bloga, dlatego będę improwizować...

Jeśli chodzi o mnie... Jestem zakręcona, roztrzepana, potrafię palnąć wiele głupot i nie zawsze wyjść z sytuacji z pełnym wdziękiem (na przykład wtedy, gdy spadłam ze schodów na oczach całej szkoły... Nauczycielka próbowała mnie łapać, ale ja byłam zbyt zajęta turlaniem się w dół, żeby jej to jakoś ułatwić).

Postaram się pisać o książkach, filmach (których raczej nie oglądam), może nawet też dodam przemyślenia i tego typu rzeczy? Zobaczymy ;)
Hmm... Na razie :P

Heremit

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz